• Windows cihazlarınızdaki mail uygulaması olan Posta programında maillerinizi kullanabilmek için yapmanız gerekenler mevcuttur.
• Hesaplar > Hesap Ekle kısmına tıklıyoruz. Açılan pencerede Gelişmiş Kurulum seçeneğini seçmelisiniz.
• Açılan pencerede 'İnternet e-posta' seçeneğine tıklıyoruz.
• Açılan penceredeki ayarlarınızı yukarıdaki ekran görüntüsündeki gibi düzenlemeniz halinde kurumsal maillerinizi kullanabilirsiniz.
Bilgi Bankası Makalelerinde Ara
Windows Posta Uygulamasında Mail Kullanımı
Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?
İlişkili Makaleler
-
Limondesk Faturalandırma İşlemleri
Limondesk yönetim panelinizde yer alan Faturalandırma bölümünden Pake... -
LimonDesk Nasıl Kullanılır?
LimonDesk, canlı destek yazılımımızda yapılabilecek işlemle... -
LimonDesk AKINSOFT e-Ticaret Entegrasyonu
LimonDesk programınızı AKINSOFT altyapısındaki e-Ticaret sitenize hızl... -
LimonDesk Programında Yabancı Dil Kullanımları
Akınsoft LimonDesk programında Türkçe, İngilizce, Almanca, Frans... -
LimonDesk Sohbet Butonu Siteye Nasıl Eklenir?
LimonDesk'i sitenize eklemek için, yönetici girişi yaptıktan sonra Bile...