Akınsoft LimonDesk programında Türkçe, İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Rusça dillerini aktif olarak kullanabilirsiniz.
Yabancı Dil kullanımlarını LimonDesk programında 3 bölümde yapabilirsiniz. Bu bölümler; operatörünüzün kullandığı operatör paneli, müşterilerinize sunmuş olduğunuz destek(ticket) sistemi ve müşterilerinize sunmuş olduğunuz her bir sohbet(canlı destek) butonlarıdır.
Operatör Panelinde Yabancı Dil Kullanımı
Operatör girişi yaptıktan sonra; Kullanıcılar sayfasından operatör başlığına tıklayarak 'Profil Düzenle' sayfasını açmalısınız.
• Dil seçimi alanından Türkçe, İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Rusça dillerinden operatör panelini hangi dilde kullanmak istiyorsanız o dili seçebilirsiniz.
Dil seçimi yaptıktan sonra sayfayı yeniledikten sonra operatör panelini seçtiğiniz dilde kullanabilirsiniz.
Sohbet Penceresinde Yabancı Dil Kullanımı
Canlı destek sohbet butonunu yabancı dil seçiminde kullanmak için; Limondesk operatör panelinizde Bileşenler > Sohbet Butonu sayfasında kullanmak istediğiniz sohbet butonunuz için düzenleme sayfasını açmalısınız.
• Düzenlemek istediğiniz sohbet butonu sayfasında dil seçimi yapabilirsiniz.
• Dil seçiminden sonra canlı destek sohbet butonu sitenizde aşağıdaki örnekteki gibi gözükecektir.
Müşteri Destek Panelinde Yabancı Dil Kullanımı
Müşterilerinize sunmuş olduğunuz ticket/destek paneli için de yabancı dil kullanımını aktif edebilirsiniz. Bu işlem için LimonDesk operatör panelinizde Ayarlar > Yapılandırma başlığının altında yer alan Dil seçiminden yabancı dil seçiminizi yapabilirsiniz.
• Yabancı dil seçiminden sonra destek/ticket müşteri paneliniz aşağıdaki örnekteki gibi gözükecektir.