LimonDesk üzerinden ziyaretçilerinize destek verecek kullanıcılar/operatörler ekleyebilirsiniz.
- Bu işlemleri LimonDesk yönetim panelinizin sol tarafında bulunan Kullanıcılar menüsünden yapabilirsiniz.
- Yukarıda bulunan "Yeni Operatör" butonundan yeni bir kullanıcı ekleyebilirsiniz.
- Burada bulunan alanlardan operatör bilgilerini girebilir, yetkilerini düzenleyebilir, şifre değişikliği yapablirsiniz.
- Operatör tanımlama işlemi yapıldıktan sonra eklemiş olduğunuz operatörler belirlemiş olduğunuz E-posta ve şifre ile panele giriş yapabilir, vermiş olduğunuz yetkilere göre işlem sağlayabilir ve seçmiş olduğunuz departmana gelen destekleri görüntüleyerek ziyaretçileriniz ile görüşme sağlayabilirler.