Hepsiburada entegrasyon işlemlerinde kullanılan API işlemlerinde değişiklik yapmıştır.
Yapılan değişiklik için Hepsiburada satıcı panelinizde yapmanız gereken düzenlemeler bulunmaktadır.
1- Hesabım >Bilgilerim > Entegrasyon > Entegratör bilgileri bölümünden Servis Anahtarı Oluştur kısmında Servis Anahtarı değeri oluşturmalısınız.
2- Oluşturmuş olduğunuz Servis Anahtarı değerini, AKINSOFT Hepsiburada Entegrasyon Panelindeki Hepsiburada Ayarlar > Genel Ayarlar > Servis Anahtarı bölümüne yazmalısınız.
Bilgi Bankası Makalelerinde Ara
Önemli - Hepsiburada API Parametrelerinde Yapılan Değişiklik Duyurusu
Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?
İlişkili Makaleler
-
Limondesk Faturalandırma İşlemleri
Limondesk yönetim panelinizde yer alan Faturalandırma bölümünden Pake... -
LimonDesk Nasıl Kullanılır?
LimonDesk, canlı destek yazılımımızda yapılabilecek işlemle... -
LimonDesk AKINSOFT e-Ticaret Entegrasyonu
LimonDesk programınızı AKINSOFT altyapısındaki e-Ticaret sitenize hızl... -
LimonDesk Programında Yabancı Dil Kullanımları
Akınsoft LimonDesk programında Türkçe, İngilizce, Almanca, Frans... -
LimonDesk Sohbet Butonu Siteye Nasıl Eklenir?
LimonDesk'i sitenize eklemek için, yönetici girişi yaptıktan sonra Bile...