Akınsoft e-Ticaret alt yapısında sitenizde sanal pos üzerinden alacağınız ödemelerde 'Sanal Pos Bulunamadı' hatasını alabilirsiniz.
• Almış olduğunuz hatanın sebebi; Ayarlar > Ödeme Ayarları alanında aktif ettiğiniz banka/pos tanımlarında herhangi bir tanımı Varsayılan olarak seçmemenizden kaynaklıdır.
Örnek olarak; siteniz için sanal pos olarak Akbank bankası posunu aktif ettiniz ve Varsayılan olarak seçmediğinizi varsayarsak, Yapı Kredi Bankası kredi kartı ile ödeme yapmak isteyen müşterinizden ödeme alabilmek için Yapı Kredi Bankası için ödeme işlemlerini Akbank bankası sanal posuna yönlendirmeniz gereklidir.
• Aktif etmediğiniz banka kredi kartlarınızdan ödeme alabilmeniz için aktif ettiğiniz herhangi bir banka/pos tanımını Varsayılan olarak işaretlemeniz gereklidir.
Bilgi Bankası Makalelerinde Ara
Ödeme İşlemlerinde Alınan 'Sanal pos bulunamadı' Hatasını Nasıl Çözebiliriz?
Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?
İlişkili Makaleler
-
Limondesk Faturalandırma İşlemleri
Limondesk yönetim panelinizde yer alan Faturalandırma bölümünden Pake... -
LimonDesk Nasıl Kullanılır?
LimonDesk, canlı destek yazılımımızda yapılabilecek işlemle... -
LimonDesk AKINSOFT e-Ticaret Entegrasyonu
LimonDesk programınızı AKINSOFT altyapısındaki e-Ticaret sitenize hızl... -
LimonDesk Programında Yabancı Dil Kullanımları
Akınsoft LimonDesk programında Türkçe, İngilizce, Almanca, Frans... -
LimonDesk Sohbet Butonu Siteye Nasıl Eklenir?
LimonDesk'i sitenize eklemek için, yönetici girişi yaptıktan sonra Bile...