N11 de "Girdiğiniz Ürün tarafınızda ... Seller Code’u İle Yer Almaktadır Hatası"

 N11 'e ürün gönderirken "Ürün eklenemedi... ["Girdiğiniz ürün tarafınızda .... seller code’u ile yer almaktadır. Bu ürün üzerinden ürününüzü güncelleyebilirsiniz.’"] şeklinde uyarı alıyorsanız eğer;  göndermeye çalıştığınız ürünün ürün adı yada barkodu ile N11 de arama yapabilirsiniz. Daha önce aynı isimle yada barkodla gönderilen  ürünlerde bu uyarıyı vermekte. Ürün adını değiştirebilir yada ürün kartında N11 alanından başlık kısmından başlığı değiştirirerek gönderebilirsiniz. Düzenleme işlemi yapıp gönderdiğinizde ürün eklenecektir.

Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?