N11 'e ürün gönderirken "Ürün eklenemedi... ["Girdiğiniz ürün tarafınızda .... seller code’u ile yer almaktadır. Bu ürün üzerinden ürününüzü güncelleyebilirsiniz.’"] şeklinde uyarı alıyorsanız eğer; göndermeye çalıştığınız ürünün ürün adı yada barkodu ile N11 de arama yapabilirsiniz. Daha önce aynı isimle yada barkodla gönderilen ürünlerde bu uyarıyı vermekte. Ürün adını değiştirebilir yada ürün kartında N11 alanından başlık kısmından başlığı değiştirirerek gönderebilirsiniz. Düzenleme işlemi yapıp gönderdiğinizde ürün eklenecektir.
Bilgi Bankası Makalelerinde Ara
N11 de "Girdiğiniz Ürün tarafınızda ... Seller Code’u İle Yer Almaktadır Hatası"
Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?
İlişkili Makaleler
-
Limondesk Faturalandırma İşlemleri
Limondesk yönetim panelinizde yer alan Faturalandırma bölümünden Pake... -
LimonDesk Nasıl Kullanılır?
LimonDesk, canlı destek yazılımımızda yapılabilecek işlemle... -
LimonDesk AKINSOFT e-Ticaret Entegrasyonu
LimonDesk programınızı AKINSOFT altyapısındaki e-Ticaret sitenize hızl... -
LimonDesk Programında Yabancı Dil Kullanımları
Akınsoft LimonDesk programında Türkçe, İngilizce, Almanca, Frans... -
LimonDesk Sohbet Butonu Siteye Nasıl Eklenir?
LimonDesk'i sitenize eklemek için, yönetici girişi yaptıktan sonra Bile...