Akınsoft e-Ticaret mobil uygulama lisansınız var ve mobil uygulamalarınız mobil uygulama marketlerinde yayında ise Limondesk programını mobil uygulamanızda müşterilerinize canlı destek hizmeti olarak sunabilirsiniz.
Limondesk programınızdaki kurulum işlemlerini tamamlamışsanız; oluşturmuş olduğunuz sohbet butonuna ait canlı destek linkinizi kopyalamanız gereklidir. Canlı destek sohbet butonu linkine; Limondesk programınızda Bileşenler > Sohbet Butonu alanında oluşturmuş olduğunuz sohbet buton tanımının içerisine girerek 'E-postalarınızda veya başka bir pazarlama kaynağında aşağıdaki bağlantıyı kullanın.' başlığının altından erişebilirsiniz.
• Kopyaladığınız canlı destek sohbet butonu linkinizi Akınsoft e-Ticaret panelinizdeki Site İçerikleri > Mobil Hizmetler sayfasında yer alan Limondesk URL alanına yapıştırmalısınız.
• Limondesk Canlı Destek hizmetiniz müşterilerinizin mobil uygulamanızdaki kullanım alanları aşağıdaki gibidir.
Bilgi Bankası Makalelerinde Ara
Limondesk'i Akınsoft e-Ticaret Mobil Uygulamanızda Nasıl Aktif Edersiniz?
Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?
İlişkili Makaleler
-
Limondesk Faturalandırma İşlemleri
Limondesk yönetim panelinizde yer alan Faturalandırma bölümünden Pake... -
LimonDesk Nasıl Kullanılır?
LimonDesk, canlı destek yazılımımızda yapılabilecek işlemle... -
LimonDesk AKINSOFT e-Ticaret Entegrasyonu
LimonDesk programınızı AKINSOFT altyapısındaki e-Ticaret sitenize hızl... -
LimonDesk Programında Yabancı Dil Kullanımları
Akınsoft LimonDesk programında Türkçe, İngilizce, Almanca, Frans... -
LimonDesk Sohbet Butonu Siteye Nasıl Eklenir?
LimonDesk'i sitenize eklemek için, yönetici girişi yaptıktan sonra Bile...