Limondesk'i Akınsoft e-Ticaret Mobil Uygulamanızda Nasıl Aktif Edersiniz?

  Akınsoft e-Ticaret mobil uygulama lisansınız var ve mobil uygulamalarınız mobil uygulama marketlerinde yayında ise Limondesk programını mobil uygulamanızda müşterilerinize canlı destek hizmeti olarak sunabilirsiniz.
Limondesk programınızdaki kurulum işlemlerini tamamlamışsanız; oluşturmuş olduğunuz sohbet butonuna ait canlı destek linkinizi kopyalamanız gereklidir. Canlı destek sohbet butonu linkine; Limondesk programınızda Bileşenler > Sohbet Butonu alanında oluşturmuş olduğunuz sohbet buton tanımının içerisine girerek 'E-postalarınızda veya başka bir pazarlama kaynağında aşağıdaki bağlantıyı kullanın.' başlığının altından erişebilirsiniz. 



• Kopyaladığınız canlı destek sohbet butonu linkinizi Akınsoft e-Ticaret panelinizdeki Site İçerikleri > Mobil Hizmetler sayfasında yer alan Limondesk URL alanına yapıştırmalısınız.



• Limondesk Canlı Destek hizmetiniz müşterilerinizin mobil uygulamanızdaki kullanım alanları aşağıdaki gibidir. 

Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?