LimonDesk üzerinden size ulaşmak isteyen müşterilerinizi, konularına göre ilgili kişilerle görüşmesini sağlamak için departman tanımları oluşturmanız gerekmektedir.
1. Adım: Departman tanımlarını oluşturmak için LimonDesk yönetim panelinize giriş yaptıktan sonra sol tarafta bulunan menülerden Bileşenler, sonrasında ise Departmanlar menüsüne giriş yapıyoruz.
2. Adım: 2-Sol tarafta bulunan Departman Ekle bölümünden departmanınıza ait başlık, var ise E-posta, SSS Url'si ve Açıklama giriyoruz.
3. Adım: Ziyaretçilerin, mesaj yollarken tanımlama yapılan departmanı seçebilmesini istiyorsanız, Misafir Erişimi kısmını "Evet" istemiyorsanız "Hayır" olarak seçiyoruz.
4. Adım: Aşağıda bulunan kaydet butonuna basarak işlemi tamamlıyoruz.
5. Adım: Tanımlamış olduğumuz departmana sağ tarafta bulunan Mevcut Departmanlar alanından düzenleyebiliriz.
6. Adım: Departmanı Düzenle alanından kayıt esnasında girmiş olduğumuz bilgileri düzenleyebilir, sağ tarafta bulunan Çeviriler alanından ise yabancı dil çevirilerini ekleyebilirsiniz.
Eklemiş olduğunuz departmanı, ziyaretçileriniz bu şekilde görüntüleyebilecektir.