Çiçeksepeti entegrasyonunda ürün gönderimi yapmanıza rağmen Çiçeksepeti mağaza panelinizde ürün gözükmüyorsa aşağıdaki işlemleri yaparak ürün gönderiminde almış olduğunuz hataları görüntüleyebilirsiniz.
Akınsoft sanal pazar entegrasyon panelinizde Entegrasyonlar > Sanal Pazarlar Yönetimi > Entegrasyon Yönetimi sayfasında Çiçeksepeti butonları arasında yer alan Ürün Gönderim Raporları butonuna tıklamalısınız.
• Açılan sayfada;
1- Arama kısmına gönderiminde sorun yaşadığınız stok kodunu yazmalısınız.
2- Rapor tipi olarak Ürün Gönderim tipini seçmelisiniz.
3- İncele butonu ile hata mesajının detayını görüntüleyebilirsiniz.
4- Ürünlerinizin bilgisinin entegrasyon aracılığıyla Çiçeksepeti'ne bilgilerinin gönderildiğine dair rapor numarası(Batch ID) bilgisidir. Çiçeksepeti sizden bu bilgiyi talep ettiğinizde iletebilirsiniz.
•Açılan pencerede ürününüzün gönderiminde Çiçeksepeti tarafından iletilen hata mesajını görüntüleyebilirsiniz. (Resimdeki hata mesajı örnek olması adına paylaşılmıştır, ürün bazlı hata mesajları farklılık gösterecektir.)
• Alınan hata mesajına göre gerekli düzenlemeler yaparak, ürünü tekrar gönderim yapabilirsiniz.
Bilgi Bankası Makalelerinde Ara
Çiçeksepeti Entegrasyonunda Ürün Gönderim Sorunları
Bu makaleyi yararlı buldunuz mu?
İlişkili Makaleler
-
Limondesk Faturalandırma İşlemleri
Limondesk yönetim panelinizde yer alan Faturalandırma bölümünden Pake... -
LimonDesk Nasıl Kullanılır?
LimonDesk, canlı destek yazılımımızda yapılabilecek işlemle... -
LimonDesk AKINSOFT e-Ticaret Entegrasyonu
LimonDesk programınızı AKINSOFT altyapısındaki e-Ticaret sitenize hızl... -
LimonDesk Programında Yabancı Dil Kullanımları
Akınsoft LimonDesk programında Türkçe, İngilizce, Almanca, Frans... -
LimonDesk Sohbet Butonu Siteye Nasıl Eklenir?
LimonDesk'i sitenize eklemek için, yönetici girişi yaptıktan sonra Bile...